Så skapar ICA personlig lojalitet

Fredag, 25 januari 2019 klockan 07:30

Uppsala Konsert & Kongress, Vaksala torg 1, UPPSALA

Välkomna till en ny frukostföreläsning med Marknadsföreningen. Denna fredag får vi besök av Joakim Bohman som är director för Sales & Operations på ICA Sverige. Medlemmar går gratis, men även du som inte är medlem i Marknadsföreningen i Uppsala kan gå på eventet. Då kostar det 200 kr och kommer på faktura. Frukosten serveras från 07.30 och föreläsningen börjar 08.00.

Obligatorisk anmälan för samtliga. Anmäl dig via länken nedan.

Nästan alla har någon relation till ICA och den relationen har även företaget med alla konsumenter. Detta innebär en stor mängd data som bearbetas och omvandlas till personlig kommunikation. Men hur går det egentligen till?

Under föreläsningen kommer Joakim främst tala om arbetet för att utveckla ICA:s redan starka lojalitet. Han kommer även lyfta fram exempel hur de jobbar och presentera olika trendspaningar inför kommande utveckling.

Joakim Bohman är en del av ICA Sveriges ledning och ansvarar för ICA:s fyra format (Nära, Supermarket, Kvantum och Maxi). Dessutom ansvarar han för ICA:s e-handelssatsning. Joakim bor i Uppsala tillsammans med sin familj och är väldigt bekant med Uppsalaregionen. Han har en bred detaljhandelserfarenhet via ledande befattningar och försäljningsnära roller inom flera olika branscher.

Vi är väldigt glada att kunna få inleda årets föreläsningar med Joakim Bohman den 25 januari.

Välkomna!

Bokningstyp Pris Antal

Medlem

0,00 SEK

Partner medlem

0,00 SEK

Icke medlem

200,00 SEK

inkl. moms 25%

Gästkort

0,00 SEK

Alla priser inklusive moms